donderdag 1 november 2012

En als je dan echt een paar "verloren" uurtjes hebt....

Haak je een "Labellostickhouderhoesje weet ik veel hoe dat ding heet dingese!


Excuses voor de nogal onduidelijke foto's maar ik maakte deze snel met mijn ( niet al te beste) gsm.
 
Maar goed het feit wil dus dat mijn dochter haar Labello stick overal mee heen neemt.
Helaas verliest ze hem dan ook overal.
Dus bedacht ze dat mama best een hoesje erom kon haken wat zij dan weer aan haar riem tas of sleutelbos zou hangen....
Ach ik had toch een "verveeldagje".

4 opmerkingen:

  1. Een gezellig ding! Wat zal je dochter blij met je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor is goed bevonden ze komt net thuis. Maar het blijft een gek dingetje om te zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochters zijn meteen verkocht! "mama, ga je dit ook maken voor mij?",Ik weet meteen wat gedaan deze avond! Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole