woensdag 14 november 2012

Stukje tekst zonder foto's

Rare titel he :)
Maarja...heb de laatste dagen wel gehaakt hoor maar ik maak er geen foto van.
Waarom niet? Nou heel eenvoudig omdat ik eenzelfde setje voor een klein meisje heb moeten haken op bestelling. Er is werkelijk niks anders dus niks nieuws aan.
Dus bij deze....alleen een stukje tekst hahhaa.
Morgen ga ik aan de slag met een mutsje voor een klein jongetje dus DIE zien jullie wel weer op foto verschijnen.
Tot die tijd.....heb geduld met me ;)

Liefs en veel creatieve uurtjes gewenst,
Nicole

2 opmerkingen:

  1. Nou, dan kijken we gewoon uit naar de muts voor het jongetje :-)
    Ondertussen haak ik wel verder (en ga ik slapen, werken, noem maar op; ik wacht wel af ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach nu je het zegt...slapen moet ik ook wel ff tussendoor;) misschien ook wat eten etc....

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole