maandag 26 november 2012

Superwarme muts voor op de scooter

Oh ik heb jullie lang laten wachten....
Ik heb zoveel moeten haken op bestelling dat ik niet meer aan "bloggen" toekwam.

Mijn vader rijdt scooter en een gewone gehaakte muts vondt ie niet warm genoeg.
Dus ik moest iets verzinnen dat SUPER dik en warm zou zijn.
Het is me gelukt maar het is wel een "wolvreter"geworden.
Oordeel zelf...

 
 
 Met gepaste tegenzin even showen voor je dochters blog....
 
Mijnn jongste pastte hem ook even.
Jaaaaa mam heerlijk warm hihihi:)

 
En cool is ie he

2 opmerkingen:

  1. Whaha, hij staat je vader prima, maar eigenlijk je dochter veeeeel beter :-)
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja whahahahah laat het hem maar niet horen...alhoewel...hij leest dit ook hihihih

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole