woensdag 2 januari 2013

De beste wensen voor 2013!



Zooo de Feestdagen zijn weer voorbij en langzaam starten we het "gewone"leventje weer op.
De kids hebben nog vrij en dus laat naar bed en lang uitslapen dus helemaal normaal is het leven nog niet.
Vandaag wel weer zwemles met Vera gehad. Vanavond wat ge wii-et ( is dat een woord?) met de meiden en een prachtige wollige col voor mijn nicht afgehaakt.
Foto's volgen. Het was al donker toen ie af was en dat maakt geen mooie foto's dus die houden jullie van me tegoed! Nu nog een warme muts voor erbij en dan is het ook klaar met de wintersets.

Volgende project is een soort van plaid voor over de saaie beige stoel in Vera's kamertje.
We beginnen eind Januari haar kamer op te knappen dus dan mag die stoel ook wat vrolijker.
Dus lieve volgers,,,,,tot snel maar weer en dan MET foto's!

1 opmerking:

  1. Ik wens jou en je gezin ook een fantastisch 2013!
    Ik ben wel benieuwdnaar je creaties hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole