maandag 21 januari 2013

Sneakpreview...

Ik ben nog steeds druk bezig met de stoelhoes die ik wil maken voor op de kamer van mijn jongste dochter.
Het is alleen nogal een klus en omdat ik jullie toch wel "iets" wil layten zien.....hier een paar "werk in uitvoering" kiekjes


                                            Het haakt best lekker weg als je de ripple stitch eenmaal doorhebt.

 
 
Deze foto is helaas bij avond genomen maar geeft een indruk hoe groot de lap al is.
 
 
Even over de bank heen gelegd voor wat licht.
 
Over deze stoel moet ie heenkomen.
Nog ff uitzoeken hoe ik dat ga doen.
 
 
Zoooo nu weten jullie tenminste waarom het nogal stil is rondom mij en mijn haakgebeuren.
Ik meld me weer als ie klaar is!!!!

6 opmerkingen:

  1. Dat wordt een heel vrolijke stoel! Haak maar gauw verder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk! Dt belooft een hele mooi stoel te worden!
    Succes met dit grote project.
    Goetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ben ook bezig met een ripple deken en is inderdaad heel leuk om te doen,succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole