dinsdag 20 augustus 2013

Hulp gezocht.

Haken mag dan wel mijn hobby zijn...mijn blog bewerken zeer zeker niet!
Ik hou ervan op jullie dingetjes hier te laten zien maar het bewerken van een blog gaat me nog steeds moeilijk af.
Ik zou heel graag een achtergrond willen hebben op mijn blog...maar er blijft steeds de oude doorheen komen! Dus heb ik nu maar even de middenbalk heel breed gezet om het te verdoezelen.
Ik zou het fantastisch vinden als een van mijn volgers me hier bij kan helpen.
Zodat het blog voor jullie ook mooier is!

Liefs Nicole

3 opmerkingen:

  1. Ik heb geen idee, ik hou zelf geen blog bij... Vroeger wel gedaan, toen ik net bevallen was van onze dochter, en dan kon je gewoon ergens een standaard achtergrond (wel allerlei verschillende) kiezen (niet vergeten op te slaan!), maar hoe dta ik blogspot werkt... dat weet ik echt niet! succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis je gelukt zie ik...... mocht je ooit problemen hebben, je weet me te vinden op DC :D

    Groetjes van Marian/Princess Pink

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole