donderdag 17 april 2014

Muziek uil

En dan na zoveel kleine uiltjes....

Bijna 16 jaar geleden kocht ik een kinderwagen voor mijn oudste.
In die wagen zat een speeldoosje in de kap verwerkt.
3 kids hebben er altijd van genoten om naar het lalelu liedje in die wagen te luisteren.
Mijn jongste (6) had tot vorige week het lsse speeldoosje nog onder haar kussen liggen.
Ze wordt er altijd lekker rustig van na een drukke dag met veel indrukken etc.
Aangezien dat soms toch wat hard ligt zo een hard plastic speeltje bedacht ik dat ik best een uil eromheen kon maken. Had op internet al vaker een "muziek uil"voorbij zien komen dus.....mams aan de slag.


 


 
Ze is er erg blij mee :)
 
 
 
 En even naast elkaar...groot en klein
 
Zo nu weer op naar een volgend project.
 
 
 

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole