donderdag 18 september 2014

Mochila look-a-like

Ook ik ontkom niet aan de Mochila rage.
Altijd al zo'n tas willen hebben maar veeeel te duur.
En natuurlijk kan ik de Wayu indianen nooit evenaren ik doe toch een poging tot een look-a-like
Ik ben begonnen met een tasje voor mijn middelste dochter.
Geen Mochila patronen maar gewoon wat zij leuk vindt.
Het gaat enorm langzaam omdat ik yarn under in achterste lus probeer te haken ivm stevigheid en rechtere patronen. Heb meteen ervaren dat de volgende met meer meeloopdraden zal worden omdat deze toch dreigt in te zakken als ie hoger wordt maar....dochterlief vindt hem nu al het einde dus ik maak hem zeker af!
Wat foto's tot nu toe....


Het begon allemaal met de bodem.
Patroon uitteken en gaan....
jaja...ellende was het hihihi
Hij is nu ook verre van perfect maar ...goed genoeg voor mij:)
 
Dan de hoogte in...he? Patroon staat verkeerd om!?!?!
Ja sufferd je leest een getekend patroon ook andersom grrrrr...
Achja ook wel leuk zo:P

 
Begint een kommetje te worden en dochterlief vindt het geweldig!
 
Mam zet mijn naam erin!
Ja hoor mams ploetert wel verder...


 
Nou tot hier zijn we nu...
Ik hou jullie op de hoogte;)

5 opmerkingen:

  1. Wauw, dat wordt een waar kunstwerk! Wat zal je dochter die met trots gebruiken! Let maar op: ze gaat iedereen vertellen wie die prachtige tas gemaakt heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat ze hem gaat gebruiken. Ken mijn dochter;-)
    Maar pffff wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat staat bovenaan mijn diy-wishlist!! Ziet er super uit! Wil je het patroon delen? Of weet je waar ik het kan vinden? Thx! En succes nog! Groetjes, Charissa www.cherrysfavourites.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Charissa
      Ik heb hier geen patroon van.
      Ik heb ruitjes papier genomen en ben met mijn dochter gaan tekenen.
      Deze heeft ze eigenijk naar eigen inzicht gemaakt...ik haak gewoon haar tekening:)

      Verwijderen
  4. Oh, dat ziet er echt geweldig uit! En wat een super vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole